Τρίτη 14 Μαΐου 2019

Δήλωση Θωμά - Προσίλη Πετρούλας (Πέπης) του Χαράλαμπου Υποψήφιας Δημοτικής Συμβούλου Εκλογικής Περιφέρειας Κρανιδίου



   Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Είμαι παντρεμένη με τον Χρήστο Προσίλη και μητέρα ενός παιδιού. Έχω ολοκληρώσει σπουδές StylistModelist στις σχολές Βελουδάκη και έχω δραστηριοποιηθεί στο χώρο της μόδας, τόσο σε πωλήσεις, όσο και σε έντυπα ευρείας κυκλοφορίας.
      Από το 2003 που εγκαταστάθηκα στο Κρανίδι, ασχολήθηκα ως επιχειρηματίας στο αντικείμενό μου και στη συνέχεια απασχολήθηκα στην οικογενειακή επιχείρηση του συζύγου μου.
   
   Ως ενεργός πολίτης στον τόπο που μένω και αγαπώ, ασχολούμαι με τα κοινά τα τελευταία πέντε χρόνια συμμετέχοντας στους συλλόγους Γονέων και κηδεμόνων σε Α’ νηπιαγωγείο και Α’ δημοτικό σχολείο Κρανιδίου. Είμαι  τακτικό μέλος του Ν.Π.Δ.Δ. Κοινωνικής Πρόνοιας και Αλληλεγγύης του Δήμου από το 2014 έως σήμερα, μέλος της σχολικής επιτροπής Α’ Βάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου μας από το 2017, καθώς και τακτικό μέλος της Κοινωφελούς Επιχείρησης Αθλητισμού και Περιβάλλοντος από το 2017.
   
   Παραμένω ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη στα θέματα Εκπαίδευσης και των σχετικών υποδομών καθώς και στα θέματα Πολιτισμού, τομείς στους οποίους θέλω να συνεχίσω να συμμετέχω και στο μέλλον.  
 
   Γι αυτό το λόγο, στις εκλογές αυτές συνστρατεύομαι με την Δημοτική Συνεργασία Ερμιονίδας, με τους πιο ικανούς Υποψήφιους, σε ένα ψηφοδέλτιο που εγγυάται την Αναπτυξιακή πορεία του τόπου και εμπιστεύομαι τον Δημήτρη Σφυρή ως Δήμαρχο Ερμιονίδας.

Συνεχίζουμε δυναμικά.

Σας ευχαριστώ

Πέπη Θωμά


1 σχόλιο: