Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

Δήλωση Κωστελένου Δημητρίου (Τζίμης) του Αντωνίου Υποψήφιου Δημοτικού Συμβούλου Εκλογικής Περιφέρειας Ερμιόνης


Τα τελευταία χρόνια ονειρευόμουν να ασχοληθώ με τα κοινά του τόπου μου και αυτή τη στιγμή μοιραία, μου παρουσιάστηκε αυτή η υπέροχη ευκαιρία και με ενθουσιασμό αποδέχτηκα την πρόταση του Δημάρχου μας.
   Μεγαλύτερη μου αγάπη η Ερμιόνη. Από μικρό παιδί έχω εξερευνήσει κάθε σπιθαμή αυτού του τόπου και συνεχίζω να εξερευνώ και να ανακαλύπτω ομορφιές στα πιο άβατα σημεία της.

   Στόχος μου η αναβάθμιση του τόπου μας συνολικά, με σκοπό την ανάδειξη της μοναδικής της συνδυαστικής ομορφιάς, που όμοια της αποδεδειγμένα δεν υπάρχει σε κανένα μέρος της Ελλάδας. Αυτή την ομορφιά οφείλουμε να την κάνουμε γνωστή σε όλους. Πάνω από όλα επιβάλλεται να είναι προσβάσιμη στους κατοίκους της Ερμιονίδας ώστε να μπορούν να την απολαμβάνουν.
  
   Στην ανάδειξη αυτού του κάλλους μπορώ να συνεισφέρω και για αυτό τον σκοπό θα παλέψω. Είμαι κάτι παραπάνω από περήφανος για τον τόπο μου, την καταγωγή μου και για τις απεριόριστες δυνατότητες των επαγγελματιών και των κατοίκων της Ερμιονίδας μας.
  
   Πρώτη φορά λοιπόν σε αυτή την προσπάθεια και όσοι με γνωρίζετε, ξέρετε ότι θα κάνω το καλύτερο για όλους μας. Σας ζητώ υπεύθυνα και γεμάτος όρεξη για δουλειά να με στηρίξετε ώστε να γίνουμε απλά οι καλύτεροι.

Συνεχίζουμε δυναμικά

Κωστελένος Δημήτριος (Τζίμης) του Αντωνίου

#ΔημοτικήΣυνεργασίαΕρμιονίδας
#συνεχίζουμεδυναμικά
#συνεχίζουμεόλοιμαζί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου