Κυριακή 12 Μαΐου 2019

Δήλωση Μέξη - Κωστελένου Αργυρώς του Κοσμά Υποψήφιας Δημοτικής Συμβούλου Εκλογικής Περιφέρειας Κρανιδίου


   Γιατί συμπορεύομαι στις Αυτοδιοικητικές εκλογές της 26ης Μαΐου 2019 με τη Δημοτική Συνεργασία
     
     Αγαπητοί συνδημότες και συνδημότισσες,
   Αισθάνομαι την υποχρέωση να σας ενημερώσω για την απόφασή μου  να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στα κοινά με την παράταξη του Δημάρχου Ερμιονίδας κ. Δημήτριου Σφυρή !!!

   Είμαι εκπαιδευτικός, συνταξιούχος πλέον, απόφοιτος της Μαρασλείου Παιδαγωγικής Ακαδημίας και του Παιδαγωγικού Τμήματος του Εθνικού Καποδιστριακού Παν/μίου Αθηνών και υπηρέτησα την Α’/θμια Εκπ/ση αρχικά στην ιδιωτική Εκπ/ση και αμέσως μετά στο Δημόσιο Σχολείο αρχίζοντας από το νομό Αρκαδίας και συνεχίζοντας σε σχολεία του Δήμου Ερμιονίδας.

   Όνειρό μου ήταν να δουλέψω  στην ιδιαίτερη πατρίδα μου το Κρανίδι, στο 1ο Δημοτικό Σχολείο από το οποίο και συνταξιοδοτήθηκα ως Διευθύντρια. 
Είμαι περήφανη που μέσα από πολλή αγάπη για τα παιδιά συνέβαλα στη διαμόρφωση υγιών προσωπικοτήτων στην κοινωνία μας και νιώθω ιδιαίτερη χαρά και μεγάλη συγκίνηση βλέποντας την πλειονότητα των μαθητών μου να κατοικούν και να δραστηριοποιούνται με επιτυχία στο γενέθλιο τόπο που όλοι αγαπάμε!

   Ως συνταξιούχος, έχω επιλέξει να προσφέρω εθελοντικά, τις υπηρεσίες μου σε διάφορους πολιτιστικούς φορείς του τόπου μας και συλλόγους, όπως: Δημοτική βιβλιοθήκη, Λέσχη Ανάγνωσης, Πνευματικό Κέντρο Κρανιδίου, Θεατρικός Όμιλος Ερμιονίδας, Καλλιτεχνική Ομάδα Ερμιονίδας.

   Στην απόφασή μου να ασχοληθώ ενεργά με τα κοινά του αγαπημένου μου τόπου συνέβαλε σημαντικά η προσωπικότητα του κ.Σφυρή Δημήτρη, στην οποία διαπίστωσα τη σοβαρότητα, την ασφάλεια, τη διορατικότητα και τις άριστες  Αυτοδιοικητικές γνώσεις του!!!

   Γι' αυτούς τους λόγους δέχτηκα την τιμητική πρόταση που μου έγινε από μέρους του, προκειμένου να αναβαθμίσουμε ακόμη περισσότερο το Δήμο μας.

   Αυτό θα το καταφέρουμε επιλέγοντας την παράταξη της ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ, ώστε να συνεχίσουμε το δημιουργικό έργο που άρχισε από το 2014!

Συνεχίζουμε δυναμικά

Σας ευχαριστώ!
Μέξη - Κωστελένου Αργυρώ του Κοσμά
τ. Εκπαιδευτικός Α΄βάθμιας Εκπαίδευσης

#ΔημοτικήΣυνεργασίαΕρμιονίδας
#συνεχίζουμεδυναμικά
#συνεχίζουμεόλοιμαζί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου