Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

Δήλωση Δημαράκη Αριστείδη (Άρη) του Βασιλείου Υποψήφιου Δημοτικού Συμβούλου Εκλογικής Περιφέρειας Ερμιόνης


   Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ερμιόνη. Από το 1994 ζω και δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά στο Πόρτο Χέλι. Είμαι παντρεμένος με την Πόπη Κυριαζή με την όποια αποκτήσαμε πριν 21 χρόνια δυο δίδυμες κόρες, την Κατερίνα και τη Ρίκα. Απασχολούμαι στον μεσιτικό κλάδο και συμμετέχω σε οικογενειακές επιχειρήσεις στον αγροτικό και στον εμπορικό τομέα.

   Λόγω των συνεργασιών μου σε ένα ευρύ φάσμα επαγγελμάτων και έχοντας ζήσει για μακρά χρονικά διαστήματα και στις δύο δημοτικές ενότητες, γνωρίζω από πολύ κοντά τα προβλήματα των δημοτών όλων των κατηγοριών και βιοποριστικών δραστηριοτήτων. Η ενασχόλησή μου με τα κοινά ξεκινά από την εποχή που πήγαιναν τα παιδιά μου στο σχολείο, με τη συμμετοχή μου στους ανάλογους συλλόγους. Παλαιοτέρα, είχα ασχοληθεί με τον αθλητικό σύλλογο "ΕΡΜΗΣ" τόσο ως ποδοσφαιριστής, όσο και ως σύμβουλος. Το 2010 ασχολήθηκα για πρώτη φορά στα κοινά του ΔΗΜΟΥ και εκλέχτηκα πρώτος σε ψήφους σύμβουλος. Το 2014 εξελέγην εκ νέου πρώτος σε σταυρούς προτίμησης και από τότε υπηρετώ τον τόπο από τη θέση του Προέδρου του Δ.Σ του Δήμου μας.

   
Πιστεύω ότι σήμερα, τόσο εγώ όσο και οι Συνυποψήφιοι μου, με αρχηγό τον Δημήτρη Σφυρή, είμαστε στην καλύτερη θέση, με γνώση, εμπειρία αλλά και καινούργιο αίμα, ώστε να συνεχίσουμε και να ολοκληρώσουμε όλα αυτά τα σημαντικά που είναι σε εξέλιξη (σκουπίδια, αποκατάσταση χωματερών, αποχέτευση, πόσιμο νερό, μαρίνες, σχολεία κτλ), έργα σημαντικά που για  δεκαετίες παρέμεναν απραγματοποίητα.

   
Με αστείρευτη όρεξη για δουλειά, όπως μέχρι σήμερα, ζητώ την ψήφο σας και σας καλώ να εμπιστευτείτε την Δη.Συ.Ερ και τον Δημήτρη Σφυρή για Δήμαρχο του δήμου Ερμιονίδας.

Συνεχίζουμε δυναμικά

Σας ευχαριστώ
Άρης Δημαράκης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου