Τρίτη 14 Μαΐου 2019

Δήλωση Πλατανίτη Παναγιώτη του Γεωργίου Υποψήφιου Δημοτικού Συμβούλου Εκλογικής Περιφέρειας Ερμιόνης


Φίλες και φίλοι, Συνδημότες και Συνδημότισσες. 
   Είμαι απόφοιτος του τμήματος Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων. Γεννημένος στην Ερμιόνη, έναν τόπο στον οποίο έχω μεγαλώσει, έχω δεθεί μαζί του, έχω κάνει φίλους και έχω ζήσει τις πιο όμορφες στιγμές μου.
Έναν τόπο απείρου κάλλους ο οποίος συνδυάζει την "πόλη με το νησί ".
Έναν τόπο τον οποίο θέλουμε και προσδοκούμε όλοι να βλέπουμε να αναπτύσσεται σε κάθε επίπεδο. είτε αυτό λέγεται τουρισμός, 
είτε πολιτισμός, είτε αθλητισμός . 
  
   Είναι η δεύτερη φορά που παίρνω την απόφαση να συμμετέχω στις Αυτοδιοικητικές εκλογές της Ερμιονίδας λαμβάνοντας υπόψη την ευθύνη της πράξης αυτής.
   
   Όντας πλέον πιο ώριμος και πιο συνειδητοποιημένος αποδέχτηκα την πρόταση του Δημάρχου μας κ. Δημήτρη Σφυρή, ενός ανθρώπου με μεγάλη εμπειρία στα κοινά με ήθος, όραμα και θέληση. 
   ΄
   Δεσμεύομαι πως θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου, συνεργαζόμενος με τα μέλη της Δημοτικής Συνεργασίας Ερμιονίδας, τον Επικεφαλή αυτής και Δήμαρχο κ. Σφυρή Δημήτρη, για να έχουμε την Ερμιόνη, την Θερμησία, αλλά και όλα τα τοπικά διαμερίσματα του Δήμου  Ερμιονίδας εκεί που πραγματικά τους 
αξίζει .

   Σας καλώ όλους να με εμπιστευθείτε και να με στηρίξετε σε αυτήν μου την προσπάθεια, έτσι ώστε η νυν Δημοτική Αρχή να συνεχίσει το επιτυχές έργο της το οποίο εδώ και μια πενταετία έχει ξεκινήσει.

   Τέλος, εύχομαι καλή επιτυχία σε κάθε Συνυποψήφιο μου ευελπιστώντας ταυτόχρονα ο Συνδυασμός μας, να έχει μια νικηφόρα πορεία με μοναδικό στόχο να ανεβάσουμε ακόμα πιο ψηλά την Ερμιονίδα μας!!!

Με αγάπη για την Ερμιονίδα και απεριόριστο πάθος για την πρόοδο της

Με εκτίμηση και σεβασμό σε όλους σας

Πλατανίτης Παναγιώτης του Γεωργίου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου