Σάββατο 18 Μαΐου 2019

Δήλωση Παπαδημητρίου - Μαστροκόλια Παναγιώτας (Γιώτα) του Γεωργίου Υποψήφιας Δημοτικής Συμβούλου Εκλογικής Περιφέρειας Κρανιδίου



Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Κοιλάδα. Παντρεύτηκα και εγκαταστάθηκα στο Κρανίδι! Έχω αποκτήσει δύο κόρες αλλά και δύο εγγονές!

   Η αγάπη μου για την οικογένεια  τον τόπο μου και η μεγάλη μου αδυναμία στα ζώα ανήκουν στις προτεραιότητες της ζωής μου! Στόχος μου είναι η προστασία όλων των αδέσποτων ζώων με τη δημιουργία ενός δημοτικού καταφυγίου γιατί όποιος δεν αγαπάει τα ζώα, οποιοδήποτε κι αν είναι, τότε δεν αγαπάει και τους ανθρώπους.

   Η απόφαση μου να συμμετέχω στις ερχόμενες δημοτικές εκλογές πηγάζει από το ενδιαφέρον μου για τα κοινά. Όλοι μας αγαπάμε την επαρχία Ερμιονίδας και το κάθε χωριό της ξεχωριστά. Ζούμε και εργαζόμαστε εδώ και θα παλέψουμε συλλογικά για το καλό του τόπου μας αλλά και των παιδιών μας.

   Στηρίζω το Δημήτρη Σφυρή και τον Συνδυασμό της “ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ”  για δεύτερη φορά, γιατί μετά από πολύ μόχθο κατάφερε να υλοποιήσει έργα ζωής που για όλους μας ήταν ένα άπιαστο όνειρο κι είναι πλέον ορατά σε όλη την επαρχία μας!

   ΔΙΝΩ ΨΗΦΟ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ στο Δημήτρη Σφυρή γιατί αποτελεί το μοναδικό εχέγγυο για τη συνέχιση των μεγάλων έργων που θα οδηγήσουν την Ερμιονίδα ακόμα πιο ψηλά!!!

Συνεχίζουμε δυναμικά


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου