Τρίτη 14 Μαΐου 2019

Δήλωση Κοντοβράκη Ιωάννη του Βασιλείου Υποψήφιου Δημοτικού Συμβούλου Εκλογικής Περιφέρειας Κρανιδίου




Αγαπητοί συμπατριώτες και αγαπητές συμπατριώτισσες,
   Η πρόοδος είναι αυτοσκοπός σε όλη τη ζωή μου και αυτό επιτεύχθηκε με σκληρή δουλειά, ήθος, μεθοδικότητα, υπομονή και προσήλωση στον στόχο.

   Από τα νεανικά μου χρόνια είχα έντονη την αίσθηση της ομαδικότητας και την ανάγκη να συμμετέχω ενεργά στα αθλητικά, πολιτιστικά και πολιτικά δρώμενα του τόπου μου. Ασχολήθηκα για πολλά χρόνια με τον αθλητ
ισμό στην τοπική ποδοσφαιρική ομάδα του Κρανιδίου.
   Ο προσκοπισμός είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής μου και τον υπηρέτησα ως Τοπικός Έφορος επί σειρά ετών. Για τέσσερα χρόνια ήμουν στην θέση του προέδρου στον Παιδικό σταθμό Κρανιδίου.

   Την τελευταία πενταετία προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην Δημοτική Κοινότητα Κρανιδίου ως Πρόεδρος. Η αγάπη και η αφοσίωση στον τόπο μου με οδηγεί στο να συνεχίσω να είμαι στο πλευρό του Δημάρχου Δημητρίου Σφυρή. Η συνεργασία μας όλα αυτά τα χρόνια μου απέδειξε ότι έχουμε κοινό όραμα γι’ αυτόν τον τόπο.
  
   Ο Δημήτρης Σφυρής είναι ο άνθρωπος που με τις γνώσεις και την εμπειρία του στην αυτοδιοίκηση αλλά κυρίως με τις πράξεις του, αποδεικνύει καθημερινά ότι είναι ταγμένος στο να κάνει καλύτερη και ποιοτικότερη την ζωή των κατοίκων της Ερμιονίδας.
   Έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία και τις ικανότητες να διοικήσει και να είναι αποτελεσματικός ακόμα και όταν οι συνθήκες είναι αντίξοες.

   Στις αυτοδιοικητικές εκλογές της 26 Μαΐου θα είμαι υποψήφιος Δημοτικός σύμβουλος στηρίζοντας τον Δημήτρη Σφυρή και την Δημοτική Συνεργασία Ερμιονίδας.

   Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συμπολίτες μου που με τίμησαν με την ψήφο τους στην προηγούμενη εκλογική αναμέτρηση και ελπίζω στην ψήφο εμπιστοσύνης  τους και αυτήν την φορά.

   Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους τους συνυποψήφιους της Δημοτικής Συνεργασίας Ερμιονίδας.

Συνεχίζουμε δυναμικά.

Με εκτίμηση
Ιωάννης Κοντοβράκης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου