Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

Δήλωση Μαυραγάνη Γεωργίου του Αθανασίου Υποψήφιου Δημοτικού Συμβούλου Εκλογικής Περιφέρειας Κρανιδίου


   Φίλες και φίλοι, 
   Στην επαγγελματική μου σταδιοδρομία πορεύτηκα με γνώμονα δύο σημαντικές αξίες, τον άνθρωπο και τον τόπο… 
Αυτό το κατάφερα με επιτυχία, κρατώντας με την στάση μου καθημερινά ισορροπίες κατά την ¨άχαρη¨ και στυγνή εφαρμογή του Νόμου αφουγκράζοντας παράλληλα την σκληρή καθημερινότητα, τις ανάγκες και τα προβλήματα των πολιτών.
Η επιτυχία αυτή επιβεβαιώνεται και εκδηλώνεται καθημερινά από όλους εσάς με σεβασμό στο πρόσωπο μου από το έτος 1990 μέχρι σήμερα, ώστε να νιώθω πάντοτε ότι ήμουν, είμαι και θα συνεχίσω να είμαι ΕΝΑΣ από ΕΣΑΣ, αντλώντας συνεχώς δύναμη ώστε να πορευτώ τώρα στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, έναν μεγάλο θεσμό που έχει ως αποκλειστικό στόχο και σκοπό την βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής των κατοίκων.

   Με το πέρασμα του χρόνου σε Αστυνομικές και Οικονομικές Υπηρεσίες απέκτησα γνώση και εμπειρία που θα αποτελέσουν την βάση ώστε να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις στην αναπτυξιακή πορεία του τόπου.


   Έτσι, αποδέχτηκα την τιμητική πρόσκληση του Δημάρχου Ερμιονίδας και υποψηφίου Δημάρχου κ. Δημήτρη Σφυρή, τον οποίο θεωρώ ως την πιο αξιόπιστη επιλογή για το μέλλον της περιοχής μας, να συμμετέχω ως υποψήφιος Δημ. Σύμβουλος για τον Δήμο Ερμιονίδας με τον συνδυασμό ¨ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ¨, να δώσουμε μαζί τον αγώνα στις Δημοτικές εκλογές της 26ης Μαΐου 2019, για την δημιουργία ενός ισχυρού και λειτουργικού Δήμου με στιβαρή ηγεσία για να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της νέας εποχής αλλά παράλληλα να ανανεώσει το θεσμικό του ρόλο και την διοικητική του ικανότητα, ώστε να μπορέσει να αντιμετωπίσει και τους κινδύνους που προκύπτουν από τα νέα διεθνή δεδομένα, προσφέροντας με αυτό τον τρόπο υπηρεσίες με αξιοπρέπεια και σεβασμό στους πολίτες αυτού του όμορφου τόπου.


Συνεχίζουμε δυναμικά


Με εκτίμηση

Γεώργιος Μαυραγάνης


#ΔημοτικήΣυνεργασίαΕρμιονίδας
#συνεχίζουμεδυναμικά
#συνεχίζουμεόλοιμαζί


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου